www.e-tesbih.com isminden bellidir die düşünüyorum :)

adobe

OpenCart-TR
Katılım
28 Kas 2010
Mesajlar
241
Tepkime puanı
0
Puanları
0
ürüne tıklayınca kayma yapıyor sayfa fotolardan dolayı o fotoları bence diğer fotoğraflar kısmına eklemelisin kanımca olmamış tam anlamıyla index
 

blackmorenight

OpenCart-TR
Katılım
3 Ara 2010
Mesajlar
30
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Konum
Konya
Web sitesi
www.e-tesbih.com
sadece resimlerle kaysa dedigin gibi resimleri diger resimler kısmına alıyımda biseylik var çözemedigim ürün detay yazılarıda farklı bi şekilde kaymış durumda siteyi oturtabilirsem olmadı ilanları tekrardan 0 dan yazıcam ama 100ün üstünde ürün cok vakit cok uğraşlı onun icin bi çözüm bulursam bu konuya süper olucak
 

adobe

OpenCart-TR
Katılım
28 Kas 2010
Mesajlar
241
Tepkime puanı
0
Puanları
0
editleme devam edicekse çok fazla ürün ekleme bişi olur falan emeklerin boşuna gitmesin
 

admin

Administrator
Yönetici
Katılım
13 Ağu 2009
Mesajlar
3,196
Tepkime puanı
1
Puanları
38
Yaş
37
Konum
Bursa
Web sitesi
www.opencart-tr.com
blackmorenight' Alıntı:
sadece resimlerle kaysa dedigin gibi resimleri diger resimler kısmına alıyımda biseylik var çözemedigim ürün detay yazılarıda farklı bi şekilde kaymış durumda siteyi oturtabilirsem olmadı ilanları tekrardan 0 dan yazıcam ama 100ün üstünde ürün cok vakit cok uğraşlı onun icin bi çözüm bulursam bu konuya süper olucak

Başka(gittigidiyor sanırım) sitelerden kopyala/yapıştır olarak eklediğiniz için bozulmalar olmaktadır. Açıklamaları ya elle gireceksiniz ya da açıklamayı aldığınız sitede ürünü düzenleyerek(tabi ürünleri siz girdiyseniz) editörden html kodu girişi ile kodları alınız ve OpenCart da eklerken Editörün kaynak moduna geçerek aldınız kodları ekleyiniz. Bu şekilde kesin düzgün olacak diye bir şey yoktur.
 

TECHNOLOG

OpenCart-TR
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
641
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
35
Konum
Peygamberler Şehri
Web sitesi
www.edessaweb.com
eka7a' Alıntı:
Başka(gittigidiyor sanırım) sitelerden kopyala/yapıştır olarak eklediğiniz için bozulmalar olmaktadır. Açıklamaları ya elle gireceksiniz ya da açıklamayı aldığınız sitede ürünü düzenleyerek(tabi ürünleri siz girdiyseniz) editörden html kodu girişi ile kodları alınız ve OpenCart da eklerken Editörün kaynak moduna geçerek aldınız kodları ekleyiniz. Bu şekilde kesin düzgün olacak diye bir şey yoktur.

Eka7a'ya katılıyorum. başka sitelerde kopyala yapıştır yaparak ürünlerinizi eklemenizden kaynaklanıyor. örneğin a ürününü eklediğiniz zaman, ürünün özelliklerini başka bir siteden almış olarak varsayıyorum. ürün açıklama kısmından özelliklerini, detayını yazdınız mesela.
daha sonra yapmanız gereken açıklamayı yazdığınız editörde kaynak butonu vardır. bu butona tıklayarak <table width:"100%" ... gibi bişeyin olması gerekir siz bu 100% değerini düşürerek veya width:"400px" gibi ayarlamanız gerekir.
verdiğim rakamlar örnektir. sitenizde dene yanılma yöntemi ile çözebilirsiniz.
 

blackmorenight

OpenCart-TR
Katılım
3 Ara 2010
Mesajlar
30
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Konum
Konya
Web sitesi
www.e-tesbih.com
Eka7a nın demiş oldugu gibi gittigidiyordaki kendi ürünlerimin reklamıdır yani kendim elle girip ordan kopyala yapıştır yaparak opencart detaylara yükledim belliki sorun burdan kaynaklanmakda.

simdi ben gittigidiyordaki ilanlarima girdim ordan HTML Ürün açıklaması girmek için "<HTML Kod Girişi>" butonuna tıkladıgımda tüm ilanın ayrıntılı olarak HTML kodunu gormekteyım bunu burdan alıp kendi sitemdeki ilanlarıma girerken KAYNAK secenegını belırtıp buraya kopyalarsam kayma sorunlarından kurtulabılcekmıyım sayın Eka7a denemeden once bilginizi almak istedimki hata ile daha cok mahfetmeyeyım diye
 

blackmorenight

OpenCart-TR
Katılım
3 Ara 2010
Mesajlar
30
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Konum
Konya
Web sitesi
www.e-tesbih.com
üstat çözümü buldum yazılardan değil ekledigim resimlerin boyutunun buyuk olusuymus. resimleri kuculttugum taktirde sayfalar düzeliyor bi kac sayfada denedim bi ara bastan resimleri silip ekliycem işlem tamamdır. Tekrar tesekkür ederim fikirleriniz için;)
 
Üst