Web 2.0 Default Temam (Kendi Tasarımım) Görüşlerinizi Bekliyorum

capraz_38

OpenCart-TR
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
6
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Kendi Geliştirmiş Oldugum Bir Temadır Default Tema Üzerine Çalıştım Sağ Kısımdaki Sepete Ekle İconlarını Henüz Yapmadım Yorumlarınızı Bekliyorum.


İlginize Teşekkürler Geliştirmelerden haberdar Ederim :)
 

Ekli dosyalar

  • 52216328.jpg
    52216328.jpg
    351.9 KB · Görüntüleme: 289

kripto35

OpenCart-TR
Katılım
13 Eyl 2010
Mesajlar
68
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
33
Konum
İzmir
gerçekten güzel olmuş valla ellerine sağlık ;)
 

capraz_38

OpenCart-TR
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
6
Tepkime puanı
0
Puanları
0
teşekkürler kripto :) yakında ajax & jquery entegreli şeklini yayınlarım :)
 

capraz_38

OpenCart-TR
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
6
Tepkime puanı
0
Puanları
0
teşekkürler ali beğenmenize sevindim inş tam bitince eklentileriyle beraber web sitesinide sitede yayınlıcam arkadaşlar kullansın :)
 

admin

Administrator
Yönetici
Katılım
13 Ağu 2009
Mesajlar
3,196
Tepkime puanı
1
Puanları
38
Yaş
37
Konum
Bursa
Web sitesi
www.opencart-tr.com
Güzel olmuş eline sağlık

Temanın kurulu olduğu siteyi mi tanıtacaksın yoksa temayı tanıtacaksın ya da paylaşacaksın. Konuyu ona göre bir yere taşıyacağım.
 

capraz_38

OpenCart-TR
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
6
Tepkime puanı
0
Puanları
0
eka7a
tamamen temayı tanıtıcam ama henüz bitmedi bittigi zaman ben sana pm atarım teşekkürler ilginiz için
 

MasterBora

Moderator
Katılım
24 Nis 2010
Mesajlar
171
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
40
Konum
Istanbul
Web sitesi
www.pikselplus.com
Renkleri Biraz Daha Softlaştırmalısın. Icon Seçimlerini Beğenmedim Çok Basit Duruyor.. Canlı Renklere ve Büyük Icon Seçimi + Çerçevelerin Ürünleri Gölgede Bırakıyor..

Açıkçası Beğenmedim .. Emeğine Sağlık Umarım Daha Hoş Bir Şey Çıkar Ortaya...
 

KARAZEYBEK

OpenCart-TR
Katılım
16 Şub 2010
Mesajlar
24
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Sabırsızlıkla bekliyorum bu temayı gerçekten emek verilmiş ve güzel olmuş... Eğer şuanda kurulu olduğu websitesi varsa görebilirmiyiz ?
 
Üst