Fikir birliğine varamadık dediğiniz, demek ki adamlar bilmiyorlar tam olarak.. Bana da dün TEB'den telefon edip, başvuru formundaki "3d secure istiyor musunuz?" sorusuna "hayır" diye cevap vermişsiniz, ama o zorunluymuş, o şekilde değiştirelim mi başvurunuzu dediler, bende "zorunluysa madem neden seçenek olarak koydunuz formunuza" dedim.. biz de o konuda fikir birliğine varamamıştık
Bugün Finansbank'tan ziyarete geldiler beni, başvuruyu yapacaklarını, olumlu görüş bildireceklerini, geri kalanın artık genel merkezden yürütüldüğünü söylediler..
Çoook önemli bir şey farkettim bu sanal pos başvurularıyla ilgili.. Onu hemen paylaşayım.
Başvuru yapacağınız zaman, standart müşteri temsilcileri aracılığıyla değil, -kurumsal- müşteri temsilcileriyle görüşün bankanın. Arada çok fark oluyor.
Çünkü kurumsal müşteri temsilcilerine belli kotalar koyuyorlar her aylık, haftalık, şu kadar yeni şirketi müşteri yapacaksın, şu kadar pos vereceksin, vs.. gibi.
Onlarda bu kotayı doldurma telaşında olduklarından sizi kazanmaya çalışıyorlar bir an önce.
Normal müşteri temsilcileriyle görüştüğümde bu şekilde yaklaşımları olmamıştı.
Garantiyle konuşmadım henüz ama konuşmaya gittiğimde kurumsal bankacılık temsilcileriyle görüşmeye çalışacağım.
Ortak ödeme sayfasıyla ilgili şöyle bir açıklama yapmışlar; http://eticaret.garanti.com.tr/Kisisellestirilebilen-Ortak-Odeme-Sayfasi.aspx
Bu arada hiç bildiğiniz örnek var mı garanti kişiselleştirilmiş ortak ödeme sayfasından ödeme yapan.. bir sayfa varsa görmek istiyorum nasılmış diye.. belki garantiye o şekilde başvururum olmazsa.