Logo yardımı

SkyLine

OpenCart-TR
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
3
Tepkime puanı
0
Puanları
0
öncelikle merhaba yeni bir opencart kullanıcı olarak logoyu büyütmek istiyorum fakat yazılı olan konuların hiç birinde yazılmamıs yardımcı olursanız sevinirim.

Css dosyasından deiştirin demişsiniz falan Css dosyasında hangi satır ben div1 ve div2 satırlarına baktım falan onların logo ile alakası yok dieştirdim hiç bir değişiklik olmadı.

bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.
 

ozansenkal

OpenCart-TR
Katılım
23 Ağu 2010
Mesajlar
139
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
logoyu büyütmek istiyorsanız, logonuzu bilgisayarınızda istediğiniz boyutta kaydedip ftp de varolan dosyanızın üzerine yazarak halledebilirsiniz. ama logonun bulunduğu alanı genişletmek istiyorsanız öncelikle hangi temayı kullandığınızı belirtmeniz gerekiyor diye düşünüyorum.
 

SkyLine

OpenCart-TR
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
3
Tepkime puanı
0
Puanları
0
sitemin adresi www.azerioglu.com default temayı kullanıyorum şimdi söylediğiniz gibi eger logoyu büyütürsem oraya sıgmıycak ve logonun görünürlüğü bozulacak diye düşünüyorum bunun için logonun alanını büyültmem gerekiyor
 

patrqw

OpenCart-TR
Katılım
4 Nis 2010
Mesajlar
86
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
32
Web sitesi
www.cdkeyburada.com
Logoyu yüksek çözünürlükde ayarlayıp farklı boyutlarda kaydedip deneyebilirsiniz
konu dışı; default tema kullanacaksanız logodaki arka planı değiştirmelisiniz bana kalırsa site arka planı beyaz logo arkaplanı gri hoş olmamış.
 

SkyLine

OpenCart-TR
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
3
Tepkime puanı
0
Puanları
0
evet o konuda haklısınızda ben o logoyu büyültücem ve değiştiricem onu görmek amaçlı yaptım fakan halen bana bir yardımcı olan yok ama benim logoyu büyütmem lazım cok kücük o logo yani bunu yapanlarında bunu görmesi lazım yardımcı olurlarsa ki umidimi kestim yani ... olurlarsa logoyu büyültücem ve bütün e-ticaret sitelerimde opencartı kullanıcam
 

MasterBora

Moderator
Katılım
24 Nis 2010
Mesajlar
171
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
40
Konum
Istanbul
Web sitesi
www.pikselplus.com
SkyLine' Alıntı:
evet o konuda haklısınızda ben o logoyu büyültücem ve değiştiricem onu görmek amaçlı yaptım fakan halen bana bir yardımcı olan yok ama benim logoyu büyütmem lazım cok kücük o logo yani bunu yapanlarında bunu görmesi lazım yardımcı olurlarsa ki umidimi kestim yani ... olurlarsa logoyu büyültücem ve bütün e-ticaret sitelerimde opencartı kullanıcam

Logoyu Kullanıcılarınızın Gözüne Gözüne Sokmaya Gerek Yok. Standart Ebatlardaki Logonuzu Modernize Ettiğinizde Zaten Dikkat Çekecektir Keza illaki "Logom Büyüm Olsun Dikkat Çeksin" Diyorsanız Ozaman bir intro Hazırlayın ve Logonuzu Dilediğiniz Boyutta Yaparak Kullanıcılarınızı Mest Edin..

Umarım Anlatabilmişimdir...
 

ufuk32

OpenCart-TR
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
44
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
44
Konum
istanbul
internet üzerinden intro hazırladım.bu intronun ebatlarını nasıl küçülte bilirim.ve logo kısmına nasıl koyabilirim
 

ilkerergin

OpenCart-TR
Katılım
7 Ocak 2011
Mesajlar
21
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Logonun ,headerin ve sağ bloğun üst sınırının hizalanmasını istiyorum.

http://www.kwtables.com bu sitede ki örnek gibi yani.Üst menüleri de kaldıracağım zaten.
ve yukarıyı aynen boyle yapacagım.
Cssden uğraştım bi tarafı indiriyorum baska taraf bozuluyor.

Benzer tema tavsıyesı olan var ıse de incelemek için tavsiye ederseniz sevinirim.
 

taylan07

OpenCart-TR
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
12
Tepkime puanı
0
Puanları
0
arkadaşlar ben yeni bir site kurdum fakat logo yükleyemedim .c panelden public htlm/ admin /images klasörününü içindeki logo.png dosyasını kendi logomla değiştim fakat logom admin panelinde çıkıyor sitenin anasayfasında çıkmıyor ,sabahtan beri arıyorum neden olduğunu yorumlarda bulamadım yardımcı olursanız sevinirim

yokmu arkadaşlar yardım edecek bilgili birisi .
 

admin

Administrator
Yönetici
Katılım
13 Ağu 2009
Mesajlar
3,208
Tepkime puanı
1
Puanları
38
Yaş
36
Konum
Bursa
Web sitesi
www.opencart-tr.com
logonon bulunduğu yer image/data dır. Ayrıca ftp den elle atmanıza gerek yok ayarlardan değiştirilebiliyor.
 

taylan07

OpenCart-TR
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
12
Tepkime puanı
0
Puanları
0
çok teşekkür ederim sevgili eka7a kardeşim ,sonunda becerebildim sayenizde ,birde adsense kodlarımı eklemek için gereken modülü kurmayı beceremedim başka bir sorunum yok şu an, onun içinde ilgili bir konuya mesaj yazayım isterseniz yada burdan bana bir yol gösterin size zahmet
 
Üst