sipariş onayında mailalma sorunu

vedattutal

OpenCart-TR
Katılım
6 Şub 2011
Mesajlar
35
Tepkime puanı
0
Puanları
0
merhaba arkadaşlar bu site için öncelikle teşekkürler

müşteri alışveriş yapınca admin mailine mail gelmesini istiyorum araştırdım bulamadım varsa kusuruma bakmayın yardımcı olursanız sevinirim

TEŞEKKÜRLER
 

adobe

OpenCart-TR
Katılım
28 Kas 2010
Mesajlar
241
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Normalde geliyor zaten hem sana hem müşteriye
 

lokmanhekim651

OpenCart-TR
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
13
Tepkime puanı
0
Puanları
0
bende opencartı bi müşterime yaptım sürekli destek isteyeceği için kendime admin şifresini aldım ve müşterime farklı bir hesap açıp yetkilendirdim.sıkıntım şu siparişleri müşteri kayıtlarını vb herşeyin işlem yapıldığında müşterime gitmesini istiyorum ama halen bana geliyor
 

osdem66

OpenCart-TR
Katılım
19 Ağu 2010
Mesajlar
882
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
57
Web sitesi
opencart-themes.org
Site genel ayarlarından site mailini müşterinizin maili ile degiştirin sanırım orada sizin mailiniz kayıtlı.. selametle..
 

lokmanhekim651

OpenCart-TR
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
13
Tepkime puanı
0
Puanları
0
evet orada benim mailim vardı değiştirdim yinede bana geliyor
 

osdem66

OpenCart-TR
Katılım
19 Ağu 2010
Mesajlar
882
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
57
Web sitesi
opencart-themes.org
Müşterinize actıgını hesap yetkleri admin le aynı mı yada kullnıcı grubları içierisinde o da yönetici grubundamı.. degilse aynı yatkileri verin yada admin kullanıcı bilgilerini müşeterinize göre düzenleyin o kullansın siz yeni actıgınız heasbı kendinize göre düzneleyin yetkilerini yönetici olarak ayarlayın.. o şekilde kullanın.. ama sanırım kullnıcı grup farklılığı var gibi geliyor ikiniz arasında..
 

vedattutal

OpenCart-TR
Katılım
6 Şub 2011
Mesajlar
35
Tepkime puanı
0
Puanları
0
hayır bana mesaj gelmiyor nasıl ayarlıyıcam bu mail ayarlarını bi örnek verirseiz sevinirim :(
 

lokmanhekim651

OpenCart-TR
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
13
Tepkime puanı
0
Puanları
0
bence admin kullanıcı bende kalasın admin mailini değiştirisem sorun çözülecek gibi duruyor benim müşterime kullanıcı açma sebebim admin paneline kısıtlı giriş yapması
 

invert

OpenCart-TR
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
20
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Merhaba Arkadaşlar öncelikle başka mail hesaplarına mail gitmesini istiyorsanız Admin panelinden Genel Ayarlar / E-Posta bölümüne girip mail ayarlarınızı kontrol edin. Ardından aynı sayfa alt kısmında bulunan Uyarı E-Posta uyarılarını evet olarak işaretleyin ve İlave Uyarı E-Postaları kısmına virgül ile ayırarak uyarı postası gitmesini istediğiniz mail adreslerini yazınız. tüm bunları kaydetip tekrar deneyin sorun kalmayacaktır.

1288.png


Saygılarımla
İyi çalışmalar.
 

lokmanhekim651

OpenCart-TR
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
13
Tepkime puanı
0
Puanları
0
bende böyle bişey yok yani dediğiniz yerde yok uyarı e postaları açık ama ilave e postalaarı ekleyecek yer yok
 
Üst