Ödeme Metodu sorunu

kartal1725

OpenCart-TR
Katılım
8 Şub 2013
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Öncelikle merhaba forumda ve bu sistemde daha yeniyim .
Sistemi kurdum deneme yaparken satın almayı tamamlayamıyorum.
Kasa işlemlerinde 5. adımda "Ödeme metodu mevcut değil" hatasını alıyorum fakat şuan sistemde 4 tane ödeme metodu açık görünüyor bu hatayı nasıl düzeltebilirim acaba bilgisi olan var mı ?

Örneğin banka havale metodunu kurup aşağıdaki gibi düzenledim acaba düzenlemelerde bir yanlış mı yapıyorum ?

jx2r3.jpg



Kimseden cevap gelmedi ama ben kurcalaya kurcalaya hata neden çıkıyor buldum. Bu sorunu yaşayan başka arkadaşlar varsa diye yazayım dedim.
Alışveriş yaptığımız müşteri hesabının sisteme kayıtlı bir adresi olmadığından çıkıyor sanırım.
Ödeme sırasında adres giriyoruz ama nedense sistem onları görmüyor bu nedenle önce hesap bilgilerinizin adres kısmını güncelleyin daha sonra normal bir şekilde kasadan ödeme yapınca sorun çıkmıyor.


 

guven1977

OpenCart-TR
Katılım
19 Mar 2013
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puanları
0
aynen arkadasımın dedıgı gıbı arkadaslar
Ödeme metodu gerekli hatası alan herkes yukarıda belırtıldıgı gıbı
ornek verelım mısafır musterı once uye olması gereklı ve sıparıs etmesı gereklı
1 defa uye olduktan sonra gırıs yapmadan aynı msn adresı ıle sıparıse devam edebılıyor yapın zaten tsk edeceksınız hatta benım yaptıgım gıbı sızde bu foruma uye olup bır tesekkurde sız edebılırsınız
ben yukarıdakı arkadasa tesekur ıcın gırdım vallahı forum harıka baya bılgı verılıo ve e-tıcaret uzmanı olacaksınız:)
 
Üst