Anasayfa, Oturum Aç, Hesabım Altı Çizili Göstermek..

admira

OpenCart-TR
Katılım
20 Ocak 2010
Mesajlar
248
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Web sitesi
www.TrendCorap.com
Merhaba Arkadaşlar, Anasayfada Anasayfa, Hesabım, Oturum Aç vs. butonlarım üzerine gelince tıklamadan altı çizili olarak yapılabilirmi örnek gittigidiyor.com daki gibi. Teşekkürler...
 

mirac

OpenCart-TR
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
1,383
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
41
Konum
Beykoz____
Web sitesi
www.notebook-cantasi.com
catalog\view\theme\default\stylesheet\stylesheet.css aç.. #header .div4 a { satırındaki text-decoration: none; kodunu sil..

a, a:visited { ile a:hover { deki text-decoration: satırlarını yer değiştir.. Farklı bi anlatım tarzı oldu ama kısa olsun siye böyle anlattım..:)
 

admira

OpenCart-TR
Katılım
20 Ocak 2010
Mesajlar
248
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Web sitesi
www.TrendCorap.com
Slm Mirac kardeşim. Dediklerini yaptım fakat sonuç alamadım. Hatada vermedi ama altı çizgili de olmadı, yada ben yapamadım..
 

mirac

OpenCart-TR
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
1,383
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
41
Konum
Beykoz____
Web sitesi
www.notebook-cantasi.com
catalog\view\theme\default\stylesheet\stylesheet.css aç..

Bul..
Kod:
#header .div4 a {
	float: left;
	margin-right: 2px;
	width: 100px;
	height: 18px;
	padding-top: 9px;
	padding-bottom: 9px;
	background: url('../image/tab_1.png') no-repeat;
	text-align: center;
	color: #333333;
	text-decoration: none;
	font-size: 14px;
	font-weight: bold;
	position: relative;
	z-index: 1;
}

Değiştir..
Kod:
#header .div4 a {
	float: left;
	margin-right: 2px;
	width: 100px;
	height: 18px;
	padding-top: 9px;
	padding-bottom: 9px;
	background: url('../image/tab_1.png') no-repeat;
	text-align: center;
	color: #333333;
	font-size: 14px;
	font-weight: bold;
	position: relative;
	z-index: 1;
}

Bul..
Kod:
a:hover {
	text-decoration: none;
}


Değiştir..
Kod:
a:hover {
	text-decoration: underline;
}


Bul..
Kod:
a, a:visited {
	color: #1B57A3;
	text-decoration: underline;
	cursor: pointer;
}


Değiştir..
Kod:
a, a:visited {
	color: #1B57A3;
	text-decoration: none;
	cursor: pointer;
}
 

admira

OpenCart-TR
Katılım
20 Ocak 2010
Mesajlar
248
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Web sitesi
www.TrendCorap.com
Mirac kardeşim çok teşekkür ederim. Her zamanki gibi süpersin... Bu alt çizgiyi bold olarak nasıl ayarlayabilirim... ;)
 

mirac

OpenCart-TR
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
1,383
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
41
Konum
Beykoz____
Web sitesi
www.notebook-cantasi.com
O nasıl bişey abi yaa.. Bizim köyde yok öle bişey..:)
Ama altında çizgi çıktığında yazının kalınlaşmasını istiyorsan alttaki değişmiş olan kodu bir daha değiştir..

Bul..
Kod:
a:hover {
    text-decoration: underline;
}

Değiştir..
Kod:
a:hover {
    text-decoration: underline;
    font-weight:bold;
}

Anlattığını anladım ama o konuda fikrim yok..:(
 
Üst