PayPal Website Payments Standart Ödeme Sorunu

ErcanGunes

OpenCart-TR
Katılım
8 Tem 2011
Mesajlar
65
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
33
Merhaba arkadaşlar. PayPal Website Payments Standart modülünü aktif ettim. Ve onaylı olarak kredi kartımın tanımlı olduğu E-posta adresimi sisteme ekledim. Ve ödeme metodunda onaylı ödeme dedim. Deneme olarak 1 TL'lik bir ürün ekledim. Sepete attım, herşeyi seçip siparişi onayla dedim ve beni PayPal sayfasına yönlendirdi. Arkadaşın kullandığı ve aktif olan PayPal hesabı ile giriş yaptık, ödemeyi yap dediğimizde ise hata veriyor. Ödemeyi çekmiyor. Sorun nedir sizce? OpenCart son sürüm kuruludur.
 

Gökhan TAYLAN

OpenCart-TR
Katılım
14 Tem 2010
Mesajlar
826
Tepkime puanı
0
Puanları
16
Konum
İzmir
Paypal'da Yapılan Her İşlemin Uyarı Metniyle Size Geri Dönüşü Yapılmaktadır. Konuyu Detaylı Anlatın Ödeme Çekmemesinin Sebebleri Paypal Ekranında Bilgi Kutucugunda Uyarı Metni Olarak Yazar.
 

ErcanGunes

OpenCart-TR
Katılım
8 Tem 2011
Mesajlar
65
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
33
OpenCart müşteri hesabımıza giriş yapıyorum.
Daha sonra 1 TL'lik deneme amaçlı olarak eklemiş olduğum ürünü sepetime ekliyorum.
Sepetimdeki Alışverişi Tamamla butonuna tıklıyorum.
Fatura Adresi kısmından adresimi seçip Devam diyorum.
Ödeme Metodu kısmından PayPal'ı seçiyorum ve Şartlar & Koşullar'ı okudum ve kabul ediyorum. kısmını aktif edip Devam diyorum.
Siparişi Onaylayın butonuna tıklıyorum ve beni PayPal sayfasına yönlendiriyor.
Açılan sayfadan PayPal hesabıma giriş yapıyorum.
Ödeme yöntemleri kısmından Kredi kartımı seçip Devam diyorum.
Şimdi Ödeyin butonuna tıklıyorum ve aşşağıdaki hatayı alıyorum;

Bu ödeme tamamlanamıyor ve hesabınız değiştirilmedi. Daha fazla bilgi için lütfen mağazanız ile iletişim kurun.

Ve PayPal hesabımdan çıkış yaptığını görüyorum bu sayfada. Çünkü tekrardan giriş ekranı görünüyor.

Ödeme yöntemlerinden PayPal bakiyesini seçsem dahi yine aynı hatayı veriyor.

Sizce sorun nedir arkadaşlar? Nasıl çözebilirim bu sorunu? Yardımcı olursanız memnun olurum.
 

ErcanGunes

OpenCart-TR
Katılım
8 Tem 2011
Mesajlar
65
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
33
Yardımcı olacak arkadaşlar yok mu acaba? Sistemde bir hata olması gerekir. Çünkü; herşey normal gözüküyor ve daha yeni kuruldu OpenCart'da. Burada ki Türkçe paketin dahil olduğu son sürümü indirmiştim.
 

Gökhan TAYLAN

OpenCart-TR
Katılım
14 Tem 2010
Mesajlar
826
Tepkime puanı
0
Puanları
16
Konum
İzmir
Erhan Bey Bu Konuda Size Daha Önce Destek Sağlamıştım Opencart İle Değil Bağlı Bulunduğunuz Hostingle İlgili Sorun Olduğu Ortaya Çıkmıştı Sizinde İletişime Geçeceğinizi Söylemiştiniz. Durum Nedir Siz Onun Bilgisini Verirseniz. Daha Net Yardımcı Olabiliriz.

ErcanGunes' Alıntı:
Yardımcı olacak arkadaşlar yok mu acaba? Sistemde bir hata olması gerekir. Çünkü; herşey normal gözüküyor ve daha yeni kuruldu OpenCart'da. Burada ki Türkçe paketin dahil olduğu son sürümü indirmiştim.
 

ErcanGunes

OpenCart-TR
Katılım
8 Tem 2011
Mesajlar
65
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
33
Gökhan Bey beni başka biri ile karıştırıyorsunuz galiba. Bu konu hakkında ilk açtığım konu buydu. Ve ilk mesajıma karşılık olarak sizde şunu dediniz sadece;

"Paypal'da Yapılan Her İşlemin Uyarı Metniyle Size Geri Dönüşü Yapılmaktadır. Konuyu Detaylı Anlatın Ödeme Çekmemesinin Sebebleri Paypal Ekranında Bilgi Kutucugunda Uyarı Metni Olarak Yazar."

Bende bunun üzerine size verdiği hatayı yazdım;

"OpenCart müşteri hesabımıza giriş yapıyorum.
Daha sonra 1 TL'lik deneme amaçlı olarak eklemiş olduğum ürünü sepetime ekliyorum.
Sepetimdeki Alışverişi Tamamla butonuna tıklıyorum.
Fatura Adresi kısmından adresimi seçip Devam diyorum.
Ödeme Metodu kısmından PayPal'ı seçiyorum ve Şartlar & Koşullar'ı okudum ve kabul ediyorum. kısmını aktif edip Devam diyorum.
Siparişi Onaylayın butonuna tıklıyorum ve beni PayPal sayfasına yönlendiriyor.
Açılan sayfadan PayPal hesabıma giriş yapıyorum.
Ödeme yöntemleri kısmından Kredi kartımı seçip Devam diyorum.
Şimdi Ödeyin butonuna tıklıyorum ve aşşağıdaki hatayı alıyorum;

Bu ödeme tamamlanamıyor ve hesabınız değiştirilmedi. Daha fazla bilgi için lütfen mağazanız ile iletişim kurun.

Ve PayPal hesabımdan çıkış yaptığını görüyorum bu sayfada. Çünkü tekrardan giriş ekranı görünüyor.

Ödeme yöntemlerinden PayPal bakiyesini seçsem dahi yine aynı hatayı veriyor.

Sizce sorun nedir arkadaşlar? Nasıl çözebilirim bu sorunu? Yardımcı olursanız memnun olurum."

Fakat gördüğünüz üzere bana Hosting ile ilgili hiç birşey söylemediniz. Sadece PayPal'da ki verdiği hatayı yazınız dediniz. Ayrıca Hosting ile ilgili bir hatanın olacağını hiç sanmıyorum.
 

Gökhan TAYLAN

OpenCart-TR
Katılım
14 Tem 2010
Mesajlar
826
Tepkime puanı
0
Puanları
16
Konum
İzmir
Birkaç Kişi Tarafından Aynı Hata Geldi Siteyi İncelerseniz Defalarca Paylaşışmış İncelemeleri Yapmıştım Sizi Sanırım Kartıştırdım, Öncelikle Yapılması Gerekenler Bilgilerinizin Kontrolü Daha Sonra , Farklı Bir Dizine Son Sürümü Kurup Test Edilmesi Halen Sonuç Alınamıyorsa Hostingdeki Remote İşlemi Yapan Eklentilerden Biri Eksik Olabilir. Session Hatası veya Farklı Bir Durum Olabilir. Biz Bunlarla Karşılaşmıktık Bilgi Vermek İçin Yazıyorum.Genel Olarak Bu durumlar hosting Hataları olarak bilinir.

ErcanGunes' Alıntı:
Gökhan Bey beni başka biri ile karıştırıyorsunuz galiba. Bu konu hakkında ilk açtığım konu buydu. Ve ilk mesajıma karşılık olarak sizde şunu dediniz sadece;

"Paypal'da Yapılan Her İşlemin Uyarı Metniyle Size Geri Dönüşü Yapılmaktadır. Konuyu Detaylı Anlatın Ödeme Çekmemesinin Sebebleri Paypal Ekranında Bilgi Kutucugunda Uyarı Metni Olarak Yazar."

Bende bunun üzerine size verdiği hatayı yazdım;

"OpenCart müşteri hesabımıza giriş yapıyorum.
Daha sonra 1 TL'lik deneme amaçlı olarak eklemiş olduğum ürünü sepetime ekliyorum.
Sepetimdeki Alışverişi Tamamla butonuna tıklıyorum.
Fatura Adresi kısmından adresimi seçip Devam diyorum.
Ödeme Metodu kısmından PayPal'ı seçiyorum ve Şartlar & Koşullar'ı okudum ve kabul ediyorum. kısmını aktif edip Devam diyorum.
Siparişi Onaylayın butonuna tıklıyorum ve beni PayPal sayfasına yönlendiriyor.
Açılan sayfadan PayPal hesabıma giriş yapıyorum.
Ödeme yöntemleri kısmından Kredi kartımı seçip Devam diyorum.
Şimdi Ödeyin butonuna tıklıyorum ve aşşağıdaki hatayı alıyorum;

Bu ödeme tamamlanamıyor ve hesabınız değiştirilmedi. Daha fazla bilgi için lütfen mağazanız ile iletişim kurun.

Ve PayPal hesabımdan çıkış yaptığını görüyorum bu sayfada. Çünkü tekrardan giriş ekranı görünüyor.

Ödeme yöntemlerinden PayPal bakiyesini seçsem dahi yine aynı hatayı veriyor.

Sizce sorun nedir arkadaşlar? Nasıl çözebilirim bu sorunu? Yardımcı olursanız memnun olurum."

Fakat gördüğünüz üzere bana Hosting ile ilgili hiç birşey söylemediniz. Sadece PayPal'da ki verdiği hatayı yazınız dediniz. Ayrıca Hosting ile ilgili bir hatanın olacağını hiç sanmıyorum.
 

soulofthesea

OpenCart-TR
Katılım
18 Nis 2011
Mesajlar
47
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Gökhan bey merhaba. Size bir sorum olacak. Yardımcı olursanız çok sevinirim. Ben paypalın gerekli apilerini siteme ekledim ve alışveriş tamamlanıp paypal ödeme sayfasına yönlendiğinde 'paypal hesabınız var mı' ve 'paypal hesabınız yok mu' diye 2 seçenek oluyor.Ben ödeme sayfasına gelindiğinde 2. seçeneğin aktif olarak açılmasını istiyorum. Sizce bu mümkün mü? eğer mümkünse nasıl yapabilirim. Cevabınız için şimdiden teşekkür ederim. İyi çalışmalar.
 

ErcanGunes

OpenCart-TR
Katılım
8 Tem 2011
Mesajlar
65
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
33
Merhaba arkadaşlar. Sorunu çözdüm ve burayada yazayım dedim. Sanırım sorun PayPal modülünün direk değil onaylı ödeme seçeneğinden dolayı yapmasından kaynaklanıyormuş. Çünkü; direk ödeme deyince sorun ortadan kalktı.
 
Üst